Extra voordelen: Log in! Ontdek uw voordeel als lid van Partena Ziekenfonds of Partenamut
NL

Veelgestelde vragen

ACCOUNT

 

 

Waarom zie ik mijn ledenvoordeel niet?

Om uw ledenvoordeel te zien, dient u eerst en vooral een account aan te maken. Indien u geen account heeft, kunt u hier de nodige stappen vinden om een account aan te maken.

Uw ledenvoordeel als klant van het ziekenfonds is enkel zichtbaar indien u ook herkend wordt als klant. Log in in uw account. In het overzicht van uw persoonlijke gegevens ziet u ofwel hetvolgende staan: 'Partena Ziekenfonds"  of 'Partena Mut" of "Shopavita.be". Indien u niet de naam van uw ziekenfonds maar 'Shopavita.be' ziet staan, dan wordt u momenteel niet herkend. 

Wijzig uw persoonsgegevens en controleer uw naam, voornaam en geboortedatum. Let er op dat u uw officiële naam en geboortedatum gebruikt. Indien u een roepnaam ingeeft zal u niet herkend worden. Daarnaast dient u ook aan te geven dat u klant bent van Partena Ziekenfons of Partena Mut. Vervolgens dient u ook aan te geven "Ja, je kan gegevens uitwisselen ...".

Wanneer u de wijzigingen opslaat wordt u opnieuw gevalideerd, dit kan even duren. U zou nu uw ledenvoordeel moeten kunnen zien, indien dit niet zo is, neemt u best contact op met onze medewerkers.

 

 

Hoe kan ik mijn geboortedatum wijzigen?

 U kunt uw gegevens wijzigen door te klikken op uw naam en/of het mannetje bovenaan rechts. Kies vervolgens “gegevens wijzigen” door daar op te klikken.

U kunt geboortedatum wijzigen bij de persoonlijke gegevens. Klik op “> Wijzig persoonlijke gegevens”. Vervolgens kunt u de velden aanpassen zoals u wenst en dit bevestigen door te klikken op de knop “wijzig persoonlijke gegevens”. 

 

 

Ik heb een babyrekening, maar het saldo is niet zichtbaar.

De babyrekening is aan enkele voorwaarden verbonden. Enkel de persoon op wie het kind/de kinderen geregistreerd zijn bij Partena Ziekenfonds kan in zijn/haar account center het openstaande saldo van de babyrekening zien. Bestellen met de babyrekeningcode kan door iedereen die aangesloten is bij Partena Ziekenfons en herkend wordt. De babyrekening is enkel van toepassing op proudcten gekozen uit de categorie Baby en kind.

 

 

LEVERING

 

 

Hoe volg ik waar mijn pakje zit?

  

U kunt uw pakje volgen in uw accountcenter. Log in door te klikken op uw naam en/of het mannetje bovenaan rechts. Kies vervolgens “mijn bestelling”.  U ziet een overzicht van uw bestelling klik op "> Bekijk bestelling" van de bestelling die u wil volgen. In het scherm ziet u in het grijze kader de status van het pakket. Aan de rechterkant ziet u "Tracking" daaronder staat de link die u doorverwijst naar de pagina waar u uw pakket kunt volgen.